Tuesday, April 29, 2014

Мојата земја

28 Февруари, 2009 - 22:06
Мојата земја   
  МОЈАТА ЗЕМЈА
Облаците патуват.
Лебдам на нив.
Погледнувам.
Прекрасни долини,
Над нив планини
А среде налегнало село.
Село на камења.
Село на духови.
На мојата земја.
Земја пелин горчлива,
Земја мед блажина.
Земја мачена
Земја гмечена.
Земја газена
Земја поробувана
Земја со крв натопена
Земја со коски прекопана
Земја на јунаци
Земја на предавници
Мојата земја.
На гробови на знаени и незнаени
Распослана.
На крв и коски
На села од камења и духови.
Земја таткова.
Земја дедова и прадедова.
Моја земја.
Таму оставете ме.
Таму во мојата земја,
Каде звуците на кавлот и гајдата
час ме разнежнуваат,час ме наежуваат,
каде лете мирисот на липите ме опива,
а зиме камен ладно небо
ми ја грее душата.
Таму каде клечам понизен пред Бога.
Таму под сливата прастара
Каде почиваат моите прeдци
Оставете ме.
Таму ќе го чекам крајот.
Почетокот.
Вечноста.



мој избор | не можеш да оставаш коментари | за печатење | прати по e-mail | 69 пати прочитано   #

  • Прекрасна песна.Браво (мала забелешка поправи го зборчето 5-ти ред од доле) Eye-wink
    (vujkoto 28 Февруари, 2009 - 22:23 | не можеш да оставаш коментари)

  • Ви благодарм и за коментарот и за грешката.Ја исправив одма.Многу поздрав.
    (Васко Крајчевски 28 Февруари, 2009 - 23:32 | не можеш да оставаш коментари)

  • е, сега е прекрасна...
    (Arschloch2 28 Февруари, 2009 - 23:41 | не можеш да оставаш коментари)

  • мммм немам зборови. Одлично !
    (GoHard NEW 28 Февруари, 2009 - 23:49 | не можеш да оставаш коментари)

  • Напишано со длабоки емоции, претворени во зборови... неверојатно добро!
    (Антигона 5 Март, 2009 - 12:41 | не можеш да оставаш коментари)
  • No comments:

    Post a Comment