Tuesday, April 29, 2014

Љубов поинаква

21 Февруари, 2009 - 23:32
Љубов поинаква   
Чекорам по ова парче земја.
Бос
По камења и трње.
А,Таа ми возвраќа со топлина
на секоја стапка.
Одејќи така змија ме касна.
Од љубов.
А,јас се наведнав
И ги бакнав.
И змијата
И земјата.
мој избор | не можеш да оставаш коментари | за печатење | прати по e-mail | 72 пати прочитано   #

  • Прекрасен избор на игра на зборови...Ми се допаѓа...позз
    (Капка 22 Февруари, 2009 - 00:48 | не можеш да оставаш коментари)

  • Многу ми значи Вашиот коментар.Многу многу благодарам.Ова ми е почеток,а Вашиот коментар ми е прва критика.Поздрав.
    (Васко Крајчевски 22 Февруари, 2009 - 19:20 | не можеш да оставаш коментари)

  • Ме воодушеви ! ! ! Оваа кратка поезија е сега мојата омилена... Имаш неверојатен талент, само напред...
    (Антигона 5 Март, 2009 - 12:38 | не можеш да оставаш коментари)

  • убава алегорија на безусловната љубов, но и горчината нејзина која се чуствува како благодет.. Уште еднаш во купчето многубројнни повторувања, на ред се испоставува познатата Исусова реченица: "кога некој те удри, сврти му го и другиот образ"
    Позз
    (kralj 5 Март, 2009 - 14:33 | не можеш да оставаш коментари)

  • Бкнежот го претвори отровот во мелем Smiling
    (By Jove 5 Март, 2009 - 14:39 | не можеш да оставаш коментари)
  • No comments:

    Post a Comment